نحوه تبليغات بهينه در تلگرام | راهنماي تبليغات موثر در تلگرام

انواع روش‌هاي تبليغ در تلگرام

  • افزايش تضميني اعضاي کانال تلگرام
  • تبليغات بازديدي تلگرام
  • تبليغات ثابت و ساعتي تلگرام
  • تبليغات کليکي در تلگرام
  • تبليغات توسط افراد تاثيرگذار

تبليغات بر حسب تعداد بازديد پست (View)

وقتي اسم تبليغات گسترده يا تبليغات بازديدي در تلگرام مي‌آيد يعني شما هزينه تبليغات را بر اساس عددي که در پايين پست به عنوان شمارشگر تعداد بازديد به نمايش در مي‌آيد پرداخت خواهيد کرد. در اين نوع از تبليغ، کانال‌هاي انتشار پست به طور دقيق مشخص نمي‌شود. براي بهبود تاثير اين نوع تبليغات بهتر است با توجه به نوع محصول يا خدمات خود، موضوعيت و سبک کانال هاي تبليغ کننده را تعيين کنيد. تبليغات بازديدي در تلگرام يکي محبوب ترين نوع تبليغات در شبکه هاي اجتماعي است. کارشناسان ما در ادسنسور سعي مي‌کنند کانال‌هاي انتشار پست را به بهينه ترين شکل ممکن تنظيم کنند تا تبليغ دهندگان بيشترين بازده را از کمپين تلگرامي خود داشته باشند.

تبليغ و ارسال پست در گروه هاي تلگرامي

تبليغات در گروه هاي مختلف تلگرامي يکي از موثر ترين روش هاي بازاريابي در تلگرام و تبليغات در تلگرام مي باشد ، که تاثير بسيار خوبي هم در بازاريابي و هم در  افزايش ممبر تلگرام دارد.

افزايش ممبر تلگرام با نرم افزار

يکي از روش هاي افزايش ممبر تلگرام با استفاده از نرم افزار هايي مانند (ممبر گير و تله ممبر) که اصطلاحاً به اين ممبر ها ، ممبر هاي جعلي و غير واقعي (فيک) گفته مي شود و به کانال هاي تلگرامي اضافه مي شوند ولي از پست هاي شما ديدن نمي کنند و تنها جنبه افزايش اعضاي کانال را دارد.

استفاده از افراد تاثيرگذار براي تبليغات د رتلگرام

در همين ابتدا بايد بگوييم که اين روش براي کسب و کارهايي مفيد است که بتوانند هزينه بالاي آن را تامين کنند چرا که اين روش داراي هزينه نسبتا بالايي براي شما خواهد بود. اين روش بدين صورت است که شما از افرادي که در فکر مردم تاثيرگذار هستند استفاده ميکنيد و تبليغات خود را انجام ميدهيد. اين فرد ميتواند يک خواننده، ورزشکار و يا يک فرد عادي باشد که مردم او را ميشناسند و دوست دارند. در شبکه هاي اجتماعي افرادي هستند که طرفداران زيادي دارند شما ميتوانيد از اين افراد بخواهيد که کسب و کار شما را تبليغ کنند و البته براي اين کار معولاً بايد هزينه زيادي را پرداخت کنيد اما در نقطه مقابل با انجام اين کار ميتوانيد نتايج خيلي خوبي را نيز بگيريد. افراد مطرح زيادي هستند که کانال تلگرامي دارند و زماني که اين افراد کسب و کار شما را به ديگران معرفي کنند تاثير بسيار خوبي بر روي مخاطبان خواهد گذاشت. اين روش را ميتوان پر هزينه ترين روش تبليغات در تلگرام دانست که مناسب برندهاي با سابقه است که بتوانند از پس هزينه هاي ان بر بيايند.

تبليغات کليکي در تلگرام

يک روش ديگر تبليغات تلگرام  تبليغات کليکي در تلگرام است. شما براي پياده‌سازي اين روش تبليغاتي حتما به سامانه‌هاي تبليغات در تلگرام نياز داريد. روش تبليغات کليکي در تلگرام به اين صورت است که شما تبليغ خود را به کانال‌هايي که موضوعاتي مرتبط با فعاليت شما دارند مي‌دهيد و تنها به ازاي هر کليکي که روي تبليغات شما مي‌شود، هزينه مي‌پردازيد. اما مزيت‌هاي اين روش تبليغاتي چيست؟

و باز هزينه تبليغات شما هدفمند است: تلگرام از اين جهت فوق‌العاده است، چراکه اينجا هم مانند بالا شما کاملا هدفمند هزينه تبليغات خود را مي‌پردازيد و هزينه  شما به ازاي هر کليک محاسبه مي‌شود. البته در اين روش دقت کنيد که تبليغ خود را به يک سامانه مطمئن بسپاريد، چرا که اگر نظارت درستي روي اين نوع تبليغ انجام نشود، ممکن است کليک‌هاي غير واقعي بر روي تبليغتان انجام شود.

افزايش تضميني اعضاي کانال تلگرام

يکي از روش‌هاي تبليغات در تلگرام، يا بهتر است بگوييم ترفندهاي کساني که در زمينه تبليغات در تلگرام فعال هستند، افزايش تضميني اعضاي يک کانال است. اين روش عملاً براي کسب و کارها بدون بازده است زيرا اعضاي اضافه شده به کانال، لزوماً واقعي نيستند يا اگر واقعي باشند، لزوماً به محتواي کانال شما علاقمند نيستند و با کانال شما تعامل بالايي ندارند. پس، در نهايت تنها يک عدد مي‌ماند که به هيچ دردتان نمي‌خورد!

لينک Join Chat فراموش نشود

خب حالا کانال را ساخته ايد و مي خواهيد بقيه هم به شما کمک کنند و پستي را که شما براي دعوت ديگران در کانالتان گذاشته ايد، به اشتراک بگذارند، آسان ترين راه آن است که لينک عادي يا نام کاربري (User name) کانالتان را به اشتراک بگذاريد، ولي بهترين کار اين است که به تنظيمات کانالتان برويد Private Channel را انتخاب کنيد و قبل از آنکه گزينه تاييد را بزنيد لينک Join Chat کانالتان را کپي کنيد و با ديگران به اشتراک بگذاريد، در جريان باشيد که اگر کانالتان عمومي است، به هيچ وجه گزينه تاييد زيرآدرس را نزنيد و اگر کانالتان هم از اول Private Channel است اصلا نيازي به طي مراحل بالا نيست.

تفاوت لينک Join Chat با لينک معمولي و نام کاربري اين است که هر کس بخواهد با اين لينک وارد کانالتان شود، حتما قبل از ورود بايد به کانال شما اضافه شود تا اجازه ورود داشته باشد و بسياري از افرادي هم که به اين صورت وارد کانال شما مي شوند يا بلد نيستند يا به هر دليلي مي مانند و خارج نمي شوند، روش چندان خوبي براي جذب کاربر نيست، ولي خب حالا!

پيدا کردن کانال از طريق وب‌سايت‌ها

اکثر وب‌سايت‌هاي معتبر کانال‌هاي تلگرام خوبي دارند؛ به‌عنوان مثال اگر مي‌خواهيد در زمينه‌ي دکوراسيون تبليغ کنيد به سايت‌هاي معماري و دکوراسيون داخلي سري بزنيد و کانال‌هاي تلگرامي آنها را بررسي کنيد تا از کيفيت کانال و ارتباط مطالب آن با کسب‌وکارتان مطمئن شويد. البته يک راه ديگر هم وجود دارد؛ مي‌توانيد در گوگل عبارت‌هايي نظير «بهترين کانال‌هاي …» يا «پرطرفدارترين کانال‌هاي …» را با موضوع موردنظرتان جست‌وجو کنيد تا فهرستي از اين کانال‌ها براي‌تان نمايش داده شود.

مزاياي تبليغات حرفه اي در تلگرام

  • هزينه ارسال پيام و عکس و فيلم رايگان است
  • محدوديتي در ارسال تعداد کلمات وجود ندارد
  • قابليت اشتراک‌گذاري لينک سايت و يا صفحات اينترنتي
  • امکان ارسال فيلم و تصوير توسط تعداد زيادي از کاربران خوانده مي‌شود
  • امکان ارسال به صورت منطقه‌اي، پيش‌شماره‌اي و مشاغل و… مناسب براي برندسازي و معرفي محصولات و خدمات
  • قابليت تبادل اطلاعات با مشتري بازاري نو براي تبليغات.