مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

 مطرح شدن بیشتر برند

یکی از اهدافی که بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دستور کار خود دارند مطرح شدن نام تجاری یا برند آنهاست. اما چگونه می توان یک برند را علاوه بر موفقیت در رقابت، در ذهن مشتریان مطرح و ماندگار نمود. یکی از مهمترین و بهترین روش های آن ابتکار در بازاریابی می‌باشد. هدایای تبلیغاتی ابزار بسیار ساده ای هستند که می توانند برند یک کسب و کار کوچک را مطرح سازند. برای مثال با درج نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آنها استفاده می‌کنند، می‌توانید جایگاه برند خود را ارتقا دهید و در اذهان عمومی شناخته شوید.

کاربری بیشتر با صرف هزینه کمتر با هدایای تبلیغاتی

با سرمایه ی اندک، به سختی می توان روش بازاریابی مناسبی را انتخاب کرد که بهترین و بیشترین توجه را به سمت کسب و کار کوچک شما جلب کند و انتخاب اینکه کدام موارد بیشترین سود را برای شما به ارمغان می آورد، اغلب دشوار است. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و بادوام بیشتر که امکان درج تبلیغ بزرگتری روی آنها وجود دارد، برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ارزشمند می‌باشند. باید بدانید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شما خواهد بود. همچنین اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین شیوه برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، دادن یک اشانتیون به آنهاست.

کارت بیزینس ثانویه

با وجود اینکه کارت های بیزینس اغلب به عنوان یکی از اجزای اصلی و مهم در تجارت و هر کسب و کاری به شمار می‌آیند، اما کالاهای تبلیغاتی نیز راهی بسیار جالب و مبتکرانه برای جلوه دادن اطلاعات تماس در معرض دید محسوب می‌شوند. در واقع به جای اینکه در هنگام برخورد با مشتریان احتمالی به آنها تنها کارت بیزینس خود را بدهید، حالتی را در نظر بگیرید که علاوه برکارت بیزنس یک وسیله قابل لمس تر که نام برندتان روی آن حک شده نیز به او بدهید. برای مثال اگر صاحب یک شرکت کامپیوتری هستید و کارتان تعمیر وسایل کامپیوتری است، می توانید یک درایو USB به همراه بیزنس کارت خود به مشتری هدیه بدهید.

در دسترس و در دید بودن هدیه تبلیغاتی

هنگامیکه زمان بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان می رسد نکته‌ی مهم دیگری که لازم است به یاد داشته باشید نمایش و ارائه مکرر آنها به مشتریان است. سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه‌های گزاف به طور پیوسته و مکرر بری مشتریان خود به نمایش درآورید. پاسخ این است که باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان می‌باشند. برای نمونه اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید. مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند. یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، استفاده کردن از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی روشی بسیار ارزنده است.

برنامه بازاریابی قدرتمند

شیوه ی شما برای بازاریابی چیست؟ به عنوان مثال کدام یک از این گزینه ها را برای برنامه ناهار خود انتخاب می کنید؟ اینکه هر هفته دو بار از یک پیتزا بخورید و یا اینکه به جای آن هر هفته دو غذای مختلف میل کنید. بیشتر مردم گزینه ای را انتخاب می کنند که دارای تنوع بیشتری است. دقیقا همین اصل می تواند در مورد بازاریابی برای یک کسب و کار کوچک نیز به کار رود. هرچند داشتن یک اسلوب معین برای بازاریابی بسیار مهم می‌باشد اما توانایی در استفاده از ابزار متنوع برای آوازه دادن به کسب و کار نیز دارای اهمیت است.